Když v lednu Karl Lagerfeld, kreativní ředitel domu Chanel, dostal bílé koťátko, byl to pro mnohé důkaz, že má slavný návrhář přeci jen lidské srdce. Nikdo ale netušil, že se z obyčejné kočky stane za pár měsíců ta nejslavnější kočka na světě. Nebo alespoň v módním světě.

Choupette, jak se dlouhosrstá siamka jmenuje, má život, který by jí mohl leckdo závidět. O její pohodlí se starají dvě chůvy – jedna přes den a druhá v noci, kdyby si kočička chtěla hrát. Chůvy mají také za úkol psát Choupette deník a zaznamenávat všechny důležité události. Choupettin deník už má prý šest set stran a Lagerfeld by ho rád v budoucnu vydal i knižně.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se