Kdo práci Marca Jacobse sleduje alespoň koutkem oka, tomu musí v hlavě hlodat dvě otázky: Kde pořád bere všechny ty nápady? A jak dlouho mu to ještě vydrží?

Kromě své vlastní stejnojmenné značky je i kreativním ředitelem Louis Vuitton. Módního domu, který díky jeho zlatohnědému logu zná i ten nejposlednější módní ignorant.

Každá jeho přehlídka je vrcholem sezony. S tím, jak během krize přitvrdil boj o zákazníky luxusních značek, přitlačil na pilu i Jacobs. Na přehlídce oblečení pro uplynulou podzimní sezonu vyjížděly z podzemí modelky ve čtyřech funkčních výtazích zdobených proplétaným kováním, jarní kolekce se pak odehrála na jednom velkém bílém kolotoči a zatím poslední přehlídka pro nadcházející podzim začala tím, že na molo přijela dokonalá kopie Orient-Expressu, která dokonce i pořádně čmoudila.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se