Neoholená pánská tvář se stává módou. Muži v Evropě a ve Spojených státech sahají stále méně po holicích strojcích či břitvách, a raději si nechávají narůst několikadenní strniště, bradky nebo knírky.

Britská výzkumná společnost Euromonitor dokonce hovoří o "oblibě strnišť" a "rostoucí akceptaci neoholeného vzhledu na pracovišti".

Nová móda se ale již začíná promítat do hospodaření společností, které holicí strojky vyrábějí. Například americká společnost Procter & Gamble, pod jejíž křídla spadá i značka Gillette, nedávno uvedla, že prodej břitev v poslední době klesá. Procter & Gamble přitom drží celkem šedesátiprocentní podíl na trhu s pánskými potřebami na holení.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se