Manažer Jiří Caudr se stal vedoucím marketingového týmu ve firmě Zoot na začátku tohoto roku. Sám v internetovém obchodě s oblečením nikdy nenakupoval. Ačkoliv má módu rád, nakupování oblečení ho nebaví. "Mým cílem je získat co nejvíc nových zákazníků. I ty, kteří nakupování nenávidí stejně jako já. To jsou další lidé, které můžeme oslovit," míní Caudr, který ve vedení marketingového týmu vystřídal Pavlínu Louženskou.

Mezi 600 zaměstnanci firmy Zoot v Česku, na Slovensku a v Rumunsku je téměř 80 procent žen. Řízení převážně dámského týmu se manažer neobává. "Mužský a ženský přístup se doplňují, z toho může vzniknout zajímavá spolupráce," uvažuje Caudr, který do internetového obchodu přichází s téměř desetiletými zkušenostmi ze společnosti O2.

Do jednoho z největších tuzemských operátorů nastoupil jako specialista mobilního portálu. Byl u začátků internetu v mobilních telefonech. "Do firmy jsem přišel v době, kdy bylo hitem si na wapových stránkách koupit tapetu a vyzváněcí melodii, tehdy ještě mobilní internet neexistoval," vzpomíná Caudr, jenž se podílel na přidávání dalších služeb na zábavní portál. Mezi novinky na wapových serverech patřily diskusní fóra nebo seznamky. "V roce 2007, kdy se na internetu začaly objevovat první projekty, jsme se je snažili dostat také do mobilů."