Ještě loni v listopadu se pět nejlevnějších čtyřdveřových sedanů nebo pětidveřových liftbacků střední třídy s naftovým motorem dalo pořídit mezi 430 a 477 tisíci korunami. Nejdostupnější z nich, Citroën C5, se prodával od 429 900 korun.

Také v současnosti najdeme na čele žebříčku nejlevnějších manažerských aut s naftovým motorem Citroën C5, ale stojí o šedesát tisíc víc, a to se jako jediný vejde pod půl milionu. Ještě výrazněji podražily Peugeot 508 nebo Opel Insignia, který ale zároveň prošel modernizací. Téměř o sto tisíc víc než loni stojí nejdostupnější naftový Ford Mondeo - také proto, že se stávající generace doprodává jen ve velmi dobře vybavených verzích.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se