Když si pokusíte vybavit typický Range Rover, vzpomenete si nejspíše na velké luxusní SUV, které je sice schopné zdolávat nástrahy těžkého terénu, ale na silnici se svými jízdními vlastnostmi právě nevyznamená. Za jeho volantem většinou sedí muž starší padesáti let, mezi jehož hlavní koníčky patří starý koňak a doutníky.

Jenže teď se začíná psát nová historie vozů této značky. K velkému modelu Range Rover a menšímu Range Rover Sport přibyl třetí, nejmenší. Range Rover Evoque využívá základnu Land Roveru Freelander, více než 90 procent všech dílů je ale nových. Ostatně při pohledu na auto se tato příbuznost nemá šanci žádným způsobem projevit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se