Objem reklamy na Facebooku, kterou společnosti z uvedených sektorů nakoupily spolu s firmami z kosmetického, automobilového a herního průmyslu, vzrostl mezi druhým a třetím čtvrtletím letošního roku o 117 procent.

"Pozorujeme, že zadavatelé reklamy jako Coke či Heineken utrácejí spoustu peněz za komunikaci s lidmi na Facebooku. Lidé mají totiž při návštěvě tohoto webu uvolněnou mysl a spíše tak vnímají sdělení, které jim reklama zprostředkovává," vysvětluje ředitel TBG Simon Mansell.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se