Kde jsou ty doby, kdy se Češi dívali na mixování piva s ovocnou šťávou skrz prsty. Když dnes na konci dne doplňují v obchodech regály s pivem, v sekci takzvaných radlerů mají možná nejvíce práce.

Vloni pivní trh převálcoval Staropramen Cool Lemon. „Současné měsíční prodeje jsou v řádu milionů půllitrů,“ říká mluvčí Staropramenu Pavel Barvík. V kategorii ovocných piv tvořil minulý rok prodej této jediné značky 98 procent trhu, zjistila agentura Nielsen.

Takový úspěch ale letos Lemon Cool určitě nezopakuje, a to nejen proto, že mu bude konkurovat grepový sourozenec. Do byznysu s ochuceným pivem naskakují další a další hráči.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se