Vybudovali jsme jeden úspěšný koncept, brzy se pustíme do dalšího, slibuje Staropramen. V Česku provozují franšízu, která spravuje síť restaurací pod značkou Potrefená husa. Konceptem určeným pro města od 70 tisíc obyvatel projde ročně přes tři miliony hostů.

Po čtrnácti letech postupného rozvíjení konceptu jich po celé České republice funguje dvacet devět (jedna je na Slovensku), nejvíc v Praze, kde je Staropramen doma. „Nikdy jsme nechtěli, aby byly Potrefených hus stovky. V rámci největšího boomu jsme stavěli tři nebo čtyři provozovny ročně a touto cestou chceme jít i do budoucna,“ vysvětluje manažer franšízy David Petřík. Důraz na volbu místa a partnera pro franšízu, který převažuje nad kvantitou, podle něj patří k základním kamenům úspěchu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se