Bohemia Sekt utržil loni na prodeji svých produktů 1,5 miliardy koru. Oproti roku 2012 šlo o pětiprocentní nárůst. Vedení firmy ze Starého Plzence, do níž kromě tradiční výroby sektů patří i řada producentů tichých vín, je přesvědčeno o dalším růstu spotřeby vín svých značek.

Limitem pro celou skupinu je však nedostatek tuzemských hroznů. V dalších pěti letech chce proto investovat 100 milionů korun do nákupu dalších hektarů vinic.

"Chtěli bychom rozšířit naše vinohrady ze stávajících 400 hektarů alespoň na 600," říká v rozhovoru pro server IHNED.cz obchodní ředitel Bohemia Sektu a jeden ze tří jednatelů největší vinařské firmy v Česku Petr Černý.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se