Vojtěch Paukner a Martin Kučera se před rokem a půl rozhodli založit charitativní projekt, díky němuž by se o Vánocích dostaly k dětem v dětských domovech hračky, které by si domovy nemohly dovolit. Dárce si v seznamu na webu vybere přání, e-mailem dostane informace, kam má dárek zaslat, a následně pomocí pošty nebo osobně dopraví balík přímo do dětského domova.

Kvůli věku se studenti nejprve setkali hlavně s nedůvěrou – na startu projektu MilýJežíšku jim oběma bylo 16 let. Právě získat důvěru hned na začátku bylo podle Pauknera to nejtěžší, s čím museli bojovat. Nebyli zastřešeni žádnou firmou ani státem. Finance ale paradoxně řešit nemuseli. "My ty finance nepotřebujeme," vysvětluje Paukner. "Chod webu nás stojí nějakých 300, 400 korun měsíčně. A telefonáty vyjdou na málo, protože se snažíme všechno řešit přes e-maily."