Německá značka sportovního oblečení Adidas nastínila plán, který zahrnuje přesunutí části výroby z Asie do Evropy. Adidas doufá, že změny pomohou lepší dostupnosti produktů, stejně jako zvýšení čistého příjmu o 15 procent do roku 2020. Snaží se tak překonat konkurenční Nike, uvádí BBC.

V rámci strategického obchodního plánu, který nazvala Vytváření Nového, společnost investuje do marketingu v Los Angeles, New Yorku, Londýně, Paříži, Šanghaji a Tokiu. "Tyto oblasti jsou důležité, protože to jsou názoroví vůdci," řekl Vince Mitchell, profesor marketingu na škole Cass Business v Londýně. 

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se