Výrazným faktorem, který ovlivňuje náklady na provoz firemního vozu, je částka, za kterou se ho podaří po odsloužených letech a kilometrech prodat. Proto podnikatelé hledají možnost, jak se auta zbavit co nejvýhodněji. Tedy samozřejmě získat za něj co nejvyšší částku, ale zároveň také řešit co nejmenší administrativní zátěž. S tím vším mohou pomoci profesionální aukční společnosti, které dnes působí téměř výhradně na internetu. HN se na problematiku takového prodeje detailně zaměřily, aby dokázaly popsat všechny jeho výhody, ale i negativa.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se