Druhý největší zpracovatel kuřat v Česku ročně porazí okolo 25 milionů kuřat. Ty z drtivé většiny končí v chladicích pultech všech tuzemských obchodních řetězců. "V současné době pro firmu nevidím jinou cestu než tu, která vede přes supermarkety," uvádí místopředseda představenstva a ředitel Drůbežářského závodu Klatovy David Bednář.

Lidé si zvykli nakupovat potraviny v akcích, a proto se situace na trhu pro výrobce nezlepší, říká. Podle jeho slov se za posledních pět let trh zásadně změnil. Zatímco dříve se v akcích prodávala sotva polovina potravin, poslední dobou zákazníci kupují až 80 procent zboží s označením sleva. "Nám se kvůli tomu snižuje průměrná cena a musíme dělat stále větší objemy," vysvětluje důvod, proč firmě rostou tržby, ale zisk zůstává stejný.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se