- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Čína jako feudální impérium
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Obrovský zábor Jihočínského moře obhajuje Čína "historickými nároky", sahajícími do starověku.
Podle stejné logiky by si mohli třeba Řekové dnes vykolíkovat celé východní Středomoří.
Takové vymývání mozků snadno vede k instinktivnímu šovinismu, s nímž si potom jako s džinem z lahve neví rady ani Peking sám.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: Čína
Pavel Zdychynec a jeho syn Tomáš se s unikátním patentovaným produktem snaží prosadit v konkurenci velkých světových firem, jako je švédské Thule nebo německý Uebler. Své nosiče jízdních kol zatím rodinná firma TMK System stále kompletně montuje v...
17. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Zlato na rekordech. Co mluví pro další růst a na co si dát pozor
16. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Do Ruska se valí čínská auta. Jejich expanze může způsobit až padesátiprocentní propad domácí výroby
16. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Třetinu času je mimo provoz. RegioJet řeší problémy s čínským vlakem, přesto si ho možná nechá
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
V zájmu velkého byznysu. Německý kancléř Olaf Scholz míří do Pekingu uhladit vztahy
12. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: Čína
Odchod menších firem z Česka už není tabu. Do Asie míří rodinný výrobce speciálních nosičů kol
Pavel Zdychynec a jeho syn Tomáš se s unikátním patentovaným produktem snaží prosadit v konkurenci velkých světových firem, jako je švédské Thule nebo německý Uebler. Své nosiče jízdních kol zatím rodinná firma TMK System stále kompletně montuje v...
17. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Zlato na rekordech. Co mluví pro další růst a na co si dát pozor
16. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Do Ruska se valí čínská auta. Jejich expanze může způsobit až padesátiprocentní propad domácí výroby
16. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Třetinu času je mimo provoz. RegioJet řeší problémy s čínským vlakem, přesto si ho možná nechá
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
V zájmu velkého byznysu. Německý kancléř Olaf Scholz míří do Pekingu uhladit vztahy
12. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Stavba
Nejčastější chyby podle Ferdinanda: sezení na terase, automatická závlaha či málo jahod a pokory
Ferdinand Leffler je zahradní architekt a zakladatel ateliéru Flera. Je známý z pořadu České televize Ferdinandovy zahrady.
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Cenu ropy i zlata tlačí vzhůru dlouhodobé vlivy, ne pouze současné konflikty
Ropa s dvaceti- a zlato s patnáctiprocentním zhodnocením patří letos k nejlepším investicím. Na první pohled se nabízí jasná příčina –...
18. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ranní brífink
Obří šance pro český fotbal: klubům přiteče až miliarda a půl. I bez pohárů by se mohly uživit samy, říká šéf Teplic
Klubový fotbal v Česku má za sebou výjimečnou sezonu. Díky souhře dobrých výsledků Sparty, Slavie i Plzně v evropských pohárech si zajistil...
17. 4. 2024 ▪ 12:56 min.