Nejen bistro v pražském Karlíně je jedním z podniků, které dokazují, že se tato městská čtvrť už nějaký čas veze na svěží vlně. V poledne bývá spádovým místem pro směsici tvůrčích typů, byznysmenů i cizinců, přičemž zaměstnanci agentury Mark BBDO se mezi nimi pohybují od počátku. Pro Leona Sverdlina, jejího kreativního šéfa, jde o známou zastávku; bílené cihly a kachle s potiskem jsou příjemnou kulisou pro jeho vstřícné a distingované vystupování.

Bistro postavilo své menu na několika pokrmech, mezi nimiž se vyjímá cibulová polévka ze silného vývaru s crème fraîche; z předkrmů stojí za pozornost výtečně prezentované carpaccio z červené řepy s ovčím sýrem. Leon Sverdlin, rodák z ruského Jekaterinburgu, který strávil 12 let v Austrálii, však k obědu volí zelnou polévku a risotto z denního menu. Já si pod dojmem, že budu mít "vystaráno na delší dobu", objednám grilovanou krkovici s fritovaným bramborem.