Aby banky na měnícím se trhu uspěly, budou muset masivně investovat do informačních technologií. Ty jim umožní dozvědět se o klientovi co nejvíce informací a přizpůsobit mu služby zcela na míru. Podle Dorela Blitze, vedoucího oddělení pro oblast fintech v izraelské pobočce poradenské společnosti KPMG, to bude zcela nezbytné. Stále více lidí totiž žije ve světě, kde je příliš mnoho informací, ale zároveň jsou nuceni dělat velmi rychlá rozhodnutí. Chtějí proto službu, která jim pomůže spravovat finanční život, myslet za ně a předvídat jejich potřeby. A příliš jim nezáleží na tom, kdo za ní stojí. Proto je banky jako takové přestávají zajímat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se