Petra Svobodová svou výzkumnickou kariéru nastartovala v roce 1995, kdy začínala jako moderátorka skupinových diskusí a specialistka na kvalitativní výzkum. Během své profesní dráhy pracovala i na pozicích na klientské straně jako research manager či marketingová specialistka ve společnostech Euromedia Group, v neziskovém sektoru v Domově Sue Ryder nebo v realitní a investiční skupině CPI Property Group.

Nejvíce zkušeností má ze svého patnáctiletého působení v mezinárodní výzkumné a poradenské agentuře INCOMA GfK (od roku 2015 GfK Czech), kde se specializovala na retail a shopper research. Na pozici senior a account manažerky participovala na více než 100 projektech, které byly zaměřeny zejména na marketingovou komunikaci, strategii či nákupní a spotřebitelské chování.

Na začátku února rozšířila tým response:now na pozici Project a Account manažerky, na které chce uplatnit svůj široký záběr z marketingu, analytické schopnosti, empatii a celkově pozitivní přístup k životu.

“Oslovila mě myšlenka použití nových technologií a přístupů ve výzkumu. Z praxe vím, po čem markeťák touží – chce mít důležité informace rychle, za rozumnou cenu a ve srozumitelném jednoduchém balení. Na response:now mě zaujala možnost být součástí inovativního projektu. Mohu se zde věnovat tomu, čím jsem se zabývala už léta, ale jiným, atraktivním způsobem. Dostala jsem příležitost podílet se na novém business modelu v menší firmě, kde jde vše rychleji a pružněji než ve velkých korporacích,” uvádí Petra Svobodová.

Petra Svobodová se věnuje zejména jednání s klienty a vymýšlí pro ně ta nejlepší řešení. Bude jim pomáhat vybírat vhodnou metodiku a nastavovat parametry projektů tak, aby dostali maximum kvalitních výstupů za co nejlepší cenu. Základem její práce bude v interpretaci dat tak, aby je mohl klient propsat do svých marketingových rozhodnutí.