Dámy, hledáte někoho, kdo si s vámi konečně popovídá při nákupu nového oblečení a bot? Tak to jste ideální cíl pro konverzační marketing. Jen vám nesmí vadit, že na vaše nadšení ze senzačních šatů a bezvadně padnoucích lodiček bude reagovat robot. Zlí jazykové tvrdí, že je to úplně stejné, jako když obchodem s módou chodí otrávený manžel, ale ve skutečnosti musí být robot nadšený ještě víc než samotná zákaznice. Jeho úkolem je navnadit ji, aby příště nakoupila zase.

Konverzační marketing je relativní novinka posledních let, kterou ženou dopředu tři věci: sociální sítě, technologický boom a lidská pohodlnost. Moderní zákazník si chce o zboží povídat třeba ve tři ráno a je mu úplně jedno, že v tu dobu všichni ostatní spí. "Nákupní slina" je silnější než dřív. Svět se díky internetu smrskl tak moc, že spotřebitelé očekávají odpovědi od značek kdykoliv a kdekoliv. Zároveň ale žádná firma nikdy nebude mít dostatečnou kapacitu, aby mohla v reálném čase souběžně odpovídat všem netrpělivým nakupujícím.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se