Ubytovat se v rodinném bungalovu nedaleko oblázkové pláže je taková typická česká dovolená, kterou za život zažil snad každý. Přitom atraktivních lokalit, které zatím nejsou v širokém povědomí lidí, je v Evropě mnohem více. Právě na to se snaží upozornit nová kampaň s názvem Evropa. Údiv všude kolem, která chce nabídnout nové pohledy na zdánlivě křížem krážem probádaný kontinent.

Evropská komise začátkem června zahájila komunikační kampaň objevující dosud skrytá místa Starého světa. Cílí na nadšené cestovatele a aktivní uživatele sociálních sítí, kteří sdílejí fotky označené hashtagem #MyWonderfulEurope. Lidé se tak vzájemně motivují a inspirují k návštěvám rozmanitých destinací.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se