Vodu nepřidáváme, chlubí se na etiketách svých piv například pivovarz ve Vyškově nebo v Rychnově. Po lopatě tak dávají svým zákazníkům najevo, že nepoužívají technologii HGB (High Gravity Brewing), která umožňuje s velkou přesností naředit původně uvařené silnější pivo na jasně stanovenou nižší stupňovitost a kterou používá řada velkých pivovarnických skupin. V Česku i ve světě.

"Prezentovat, že neředíme vodou, je součástí naší strategie. Nemáme peníze na marketing a reklamu jako velké pivovary. Proto jsme tyto informace začali oznamovat aspoň na etiketách," říká Roman Holoubek, šéf obchodu v průmyslovém Pivovaru Vyškov, který se od loňska snaží s novými provozovateli a využitím ryze tradičního způsobu vaření vrátit roky ztrátový pivovar do zisku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se