Že Češi nemají zájem o kvalitní maso a uzeniny? Obchodní úspěch Christophera Robertsona dokazuje, že ne u všech zákazníků při nákupu rozhoduje jen cena. Češi se podle něj začínají v posledních letech daleko více zajímat o složení výrobků, které si koupí, a za kvalitu si také připlatí.

On se ve svých dvou řeznictvích snaží vyhovět různým požadavkům, aby si mohl vybrat každý. "Snažíme se, aby u nás byly produkty pro všechny. Koupíte u nás kuřecí kosti za deset korun i steak za sedm set," říká s úsměvem.

Narodil se ve Skotsku, jeho otec je Skot a matka Holanďanka. Dětství a mládí strávil na rodinné farmě, jak říká, "na traktoru". V Edinburghu pak vystudoval zemědělskou ekonomii. "Do České republiky jsem přijel v lednu 1995, to byly zrovna takové mrazy jako teď. Maminka se znala s lidmi, kteří sem tehdy investovali do zemědělství na Tachovsku u Rozvadova. Byl jsem tam tři měsíce na praxi. Líbilo se mi tady, investoři byli se mnou spokojení, začali mi platit," popisuje svůj příchod do České republiky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se