Zaručeně tradiční receptura, pivo stejné, jako když uprostřed 19. století poprvé vyrobili český ležák. Oblíbená marketingová mantra českých pivovarů, která tak úplně nesedí. Na velkokapacitních linkách se pivo prostě vaří jinak a má proto i jiné vlastnosti.

Díky technologických kouzlům také pivovar může na pivu šetřit, a průměrný piják piva to nepozná. Nic proti tomu, když mu chutná. Ale máme právo vědět, co si kupujeme. To je celé. Přečtěte si o pár možnostech, které pivovary mají, když chtějí snížit náklady na výrobu - takových, které jim zákon nezakazuje, ale přitom se s nimi nechtějí před svými zákazníky chlubit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se