Paul Day je činorodý člověk. Po své restauraci Sansho pobíhá v pruhované zástěře, odpovídá na pozdravy štamgastů, stihne si všimnout, že ledový čaj je o něco kyselejší, než by měl být, vyběhne před restauraci pozdravit se s kolemjdoucím psem Edmundem, pražskou obdobou psa baskervillského, který patří jednomu z pravidelných návštěvníků, a obědvajícímu cizinci prozradí, odkud je ten seafood, který do sebe souká. Vousatý Brit, který pro Čechy objevil přeštická prasata a naučil je stolovat v rodinném stylu, si na obřadnosti nepotrpí. Daleko důležitější je pro něj neformální, přátelský, ale profesionální přístup.

Štěstí se stalo jeho „obchodním modelem“. Dobré maso může být jenom od šťastných prasat, dobrá vajíčka jen od šťastných slepic. Šťastné prase rovná se šťastné jídlo rovná se šťastný zákazník. Na tabuli před vchodem nevisí obligátní denní menu, ale slogan „od čumáčku po ocásek“ - tady se zužitkuje celé šťastné prasátko nebo králík až do mrtě. Žádné zbytečné plýtvání.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se