Překvapil mě hned první větou. Pohlreichovo Café Imperial v pražské ulici Na Poříčí si pro společný oběd vybral proto, že se mu líbí místní klientský servis. Ať žije bankéřština, pomyslela jsem si. Vysvětlení ale mělo vtipnou pointu.

"Jak šéfkuchař, tak banka se musí vžít do situace člověka, který produkty konzumuje. Bankovní úvěr sice s voňavým vejcem Benedikt, jež je místní specialitou, můžeme srovnávat obtížně, ale ve výsledku sledujeme stejnou věc. Oba chceme poskytnout takové služby, na které získáme dobrou referenci," vysvětluje Martin Kovář, který pracuje v ČSOB jako ombudsman. Na stížnosti klientů se tedy snaží dívat jejich očima a nacházet řešení, které by bylo oboustranně schůdné.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se