Když se Tomáš Gawlowski po 10 letech práce v zahraničí vrátil letos v lednu do Česka, nejvíc ho překvapily změny v pražské dopravě. "Vjel jsem do tunelu a úplně přesně jsem nevěděl, kde mě to vyvede. Navigace tu cestu neznala, připadal jsem si zase jako v novém městě," říká osmačtyřicetiletý manažer, který je, co se týče pracovní kariéry, tak trochu výjimka. Celou ji totiž strávil v barvách jednoho zaměstnavatele, americké společnosti Coca-Cola. Respektive jednoho z jejích franšízantů, firmy Coca-Cola HBC, která vyrábí a distribuuje světoznámý nápoj pro 28 zemí včetně Česka.

Prošel marketingovými a obchodními pozicemi doma i v zahraničí, posledních pět let strávil jako generální ředitel ve Švýcarsku. Od letoška zastává stejnou funkci v České republice. "I když přicházely nabídky z jiných společností, nikdy jsem nenašel důvod Coca-Colu opustit. V rámci firmy jsem měl možnost neustále růst, nenarazil jsem na strop. Mám už k firmě srdeční vztah."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se