Tamara Kotvalová chce zákazníkům nabídnout nové, prestižní značky, zároveň po vzoru švýcarských hodinářských společností vytváří z Carollina rodinnou firmu.

HN: Zájem o mechanické hodinky vloni opět vzrostl, letos jsou obchodníci v odhadech opatrní, zejména kvůli klientele z Asie, posiluje Evropa. Rostla vloni i vaše firma a pomáhá tento proevropský trend i obchodu v Česku?

Loňský rok se u nás nesl zejména ve znamení otevření butiku Rolex. Vedení Rolexu si pečlivě vybírá, koho do své rodiny přijme. Získat zastoupení formou samostatného butiku této značky znamená pro obchodníka jistotu - důkazem jsou tržby, které narostly od otevření samostatného obchodu o neuvěřitelných 300 procent. V minulém roce jsme dojednali také několik významných zastoupení do našeho hodinářství a klenotnictví Carollinum, jako byla hodinářská značka Roger Dubuis, jejíž hodinky se pyšní prestižní ženevskou pečetí, nebo francouzského šperkaře a hodináře Chaumet.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se