Clare Borthwicková má krásnou práci. Svůj den v kanceláři tráví obklopena krabicemi v oranžovém odstínu, který v mozku milovníků módy spouští nekontrolovatelné pocity blaha. Oranžová barva totiž patří značce Hermès, francouzskému módnímu domu, jehož kabelky se staly stejně cenným artiklem jako šperky či jiná umělecká díla. Nikdo jiný to ví lépe než právě Clare – odbornice aukčního domu Christie’s na kabelky a oblečení.

"Na kabelkách je nejlepší to, že nezáleží na jejich velikosti, sedí každému, a jsou tak přitažlivé pro všechny druhy zákazníků. Značky jako Hermès si v sobě nesou zajímavý příběh. Lidé, kteří je vyrábějí, jsou mistry svého oboru a vy si můžete být jisti, že jakmile si takovou věc koupíte, odolá zubu času – nejsou jenom klasické a nadčasové, ale jsou to i hodnotná řemeslná díla," říká.

Právě kabelky francouzského módního domu platí za nejžádanější a také za ty, jejichž hodnota časem roste. Koupíte-li si místo auta určitý druh kabelky, sice budete muset chodit pěšky, ale na rozdíl od automobilu si můžete být jisti, že se vám vložené peníze zhodnotí. A to i po desítkách let.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se