A pak že to nejde! "Díky Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu jsme měli pocit, že Praha alespoň na moment není tou ušmudlanou popelkou, která jen zametá módní popel a přebírá hrách, který už předtím ve světě všichni viděli," napsala šéfredaktorka Elle Andrea Běhounková krátce po nedělním finále celé akce. A nelze než souhlasit.

Organizátorům ale letos nešlo pouze o to, představit širokému publiku pulzující kreativitu Martiny Špetlové, Jakuba Polanky, Petry Ptáčkové a dalších návrhářů. V popředí měl stát také byznys.

Ten během pražských dnů módy vedle nákupčích z Berlína, Londýna nebo Barcelony reprezentoval také Stefan Siegel, zakladatel platformy Not Just A Label.

"Spousta návrhářů nechce akceptovat, že musejí být také podnikateli. Jenže když nebudeš správně vystupovat, nebudeš odpovídat na e-maily a nebudeš mít propracovanou marketingovou strategii, tak půjdeš velmi rychle ke dnu," říká Siegel.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se