Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Puma jmenoval zpěvačku Rihannu kreativní ředitelkou své dámské řady oblečení. Je to další pokus německé firmy posílit na vzkvétajícím trhu s dámským oblečením pro volný čas, napsala agentura Reuters.
Puma uvedla, že spolupráce s Rihannou začne od ledna. Rihanna bude přímo ovlivňovat kolekce a stane se rovněž tváří ženské řady sportovního oblečení. Připojí se tak k dalším celebritám, které značku propagují, jako je sprinter Usain Bolt.
Mračna nad pruhy z Herzogenaurachu. Adidas ztrácí zákazníky i designéry - čtěte ZDE
Ve fotbalové Brazílii 2014 už je rozehráno. Adidas, Nike a Puma střeží své šance - čtěte ZDE
Módní ikonou 2014 je Rihanna. Pro cenu si zpěvačka přišla zahalená do sítě z krystalů - čtěte ZDE
Puma silně utrácí za marketing a snaží se, aby získala zpět podíly na trhu, o které ji v posledních letech připravili větší konkurenti Nike a Adidas. Také tyto firmy a další výrobci sportovního oblečení posilují své kolekce pro ženy, jejichž prodej roste mnohem více než prodej kolekcí pro muže.