Andrej Babiš prý Petra Topinku oslovil poté, co mu jej kdosi doporučil. Vědělo se, že právě odešel z reklamní agentury, v níž 21 let pracoval a 11 let ji řídil, a že v Česku žádný zkušenější a renomovanější reklamní guru s volnýma rukama není.

 

Petr Topinka (*1972)

Většinu svého života strávil v reklamní agentuře Mark BBDO, kam nastoupil v roce 1992 a z account managera se vypracoval až na ředitele firmy.

Koncem roku 2012 z agentury odešel a vzápětí jej oslovil Andrej Babiš, pro kterého připravil tři vítězné volební kampaně.

Je spolumajitelem sítě wellness salonů Planet Zen a projektu Future Bakery, který vyhledává nápady pro reklamní a marketingové projekty.

Ukázalo se, že to byla pro Babiše přinejmenším mimořádně šťastná volba. Místo aby se tím chlubil, má Petr Topinka ze svého úspěchu spíš trochu obavy: "Nechci být spojován jen s politickou kampaní, kterou jsem udělal, protože moje zaměření je mimo politiku a dělám spoustu projektů, které s ní nemají nic společného."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se