První dámu společnosti Sun Marketing Sandru Gligić fascinuje pokrok v oblastech jako umělá inteligence nebo virtuální realita a svou náklonnost k novým technologiím netají. "Pokud vedete digitální agenturu, musíte je mít rád," říká. "Trendy samozřejmě aktivně sleduji, znamenají pro nás nové příležitosti. Řada činností se automatizuje, a my se tak můžeme soustřeďovat na věci, které za nás počítače naopak neudělají."

Díky chytrému telefonu  1  si Sandra Gligić může objednat oběd, přivolat taxi, zaplatit letenky a rezervovat ubytování. "Také hodně fotím a výsledky sázím na Instagram," vysvětluje.

ekonom

Tento článek vznikl pro časopis Ekonom. Předplatit si ho můžete zde.

"Kvůli práci v kanceláři jsem kdysi dost přibrala a chtěla jsem s tím něco udělat. A protože mě baví sledovat i malé pokroky, nosím chytré hodinky  2 ," pokračuje.

Hlídá si také správnou tepovou frekvenci na monitoru  3 , který dostala od svého manžela. "Když chci vědět, kam se posouvám, a stanovit si nové cíle, je to výborný pomocník." Ke sportu i během volného času oceňuje sluchátka  4 , která dostala jako vánoční dárek od svých kolegů. "Jsou funkční, a navíc vypadají skvěle!"

Sandra je rovněž vášnivou čtenářkou a má prý rozečteno hned několik knih najednou. "Největší výhodu mé čtečky  5  vidím v tom, že nemusím nosit obrovskou kabelku."

Nikdy se ale nehodlá vzdát tužky a papíru  6 . "Kreslím často jen proto, abych si uklidnila hlavu a mohla dál pokračovat v práci. Zaměřím se třeba na část lidského obličeje a snažím se soustředit na každý detail, aby se mozek neměl šanci rozptylovat čímkoliv jiným," dodává.

jarvis_599d4eac498e42eebf245eda.jpeg