Mladí lidé, označovaní za generaci Y nebo mileniály, mají od svých zaměstnavatelů jiná očekávání a potřeby než jejich rodiče a prarodiče. Tomu, jak přitáhnout a udržet mladé pracovníky, se věnovala konference Práce podle Ypsilon, kterou pořádal mediální dům Economia. Mezi řečníky byli zástupci malých i mezinárodních firem, ale také inspirativní mladí podnikatelé a zakladatelé start-upů. Třeba producent Yemi Akinyemi Dele, zakladatel agentury JAD Productions.

Technologická společnost 3M podpořila neziskovou organizaci Loono. Fonendoskopy za 30 tisíc korun symbolicky z rukou Jitky Badalové z 3M (na druhé snímku vlevo) převzala zakladatelka Loona Kateřina Vacková. Pomůcky poslouží na workshopy Žiješ srdcem. Cílem stejnojmenné kampaně je zvýšit povědomí o nemocích srdce.

V irské centrále Googlu a Facebooku se uskutečnila soutěž iKid, která je součástí projektu KPMG. Projekt je určen pro děti ve věku 10−14 let, které mají možnost si vyzkoušet, jaké to je uvést svůj nápad na trh. Zvítězil tým sedmáků ze Slaného, který představil projekt Easy eating, týkající se inovativní sady nádobí pro handicapované − vytištěné na 3D tiskárně.

jarvis_5a0578f1498e34d887d16f0b.jpeg
Technologická společnost 3M podpořila neziskovou organizaci Loono.
Foto: Loono
jarvis_5a0578f1498e34d887d16f0f.jpeg
Tomu, jak přitáhnout a udržet mladé pracovníky, se věnovala konference Práce podle Ypsilon. Mezi řečníky byl producent Yemi Akinyemi Dele.
Foto: HN - Matej Slávik