Odbyt piv v obchodních řetězcích nebývale roste. V regálech supermarketů a hypermarketů jsou už k dostání kromě značek největších průmyslových pivovarů i piva všech regionálních výrobců a řetězce už podepsaly smlouvy s prvními z nejmenších minipivovarů.

Ty přitom donedávna s konkurencí nejlevnějších, většinou dovezených piv v hypermarketech nechtěly mít nic společného.

Minipivovary vaří většinou jen pro vlastní restaurace a za výrazně vyšší ceny, než jaká byla dosud nejobvyklejší pivní nabídka hypermarketů. Ukazuje se však, že zákazníci řetězců vyšší ceny akceptují – lahvové pivo a pivo v PET lahvích vychází totiž stále laciněji než točené v hospodách. V nich naopak prodej vytrvale klesá.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se