Na začátku léta společnost Coca-Cola ohlásila inovaci svého nejslavnějšího nápoje. Na trhu v Argentině začala zkoušet novou verzi limonády doslazované steviol-glykosidy, sladidlem získávaným z rostliny stévie.
Kampaň ukázkově reaguje na stále větší tlak, kterému jsou výrobci slazených limonád vystaveni v souvislosti s pandemií obezity ve vyspělém světě. A zároveň přidává další tóny, které jsou v současné době velmi dobře přijímány. A tím je přírodní původ sladidla, vyrobeného ze stévie. Aby tento motiv ještě více zdůraznila, obarvila společnost Coca-Cola láhve s inovovaným nápojem nazvaným Life na zeleno a vedení společnosti na tiskové konferenci v Buenos Aires přirovnalo její uvedení na trh k roku 2005, kdy byla představena Coca-Cola Zero.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi